Wij zijn van 8 t/m 26 juli met vakantie. De bestellingen, mail en offerte aanvragen worden vanaf 29 juli weer in behandeling genomen.

Klachten

Klachten…?  Wij lossen ze op!

Wij vinden het belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Heb je toch een klacht? We willen je vragen om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dbduurzaam.nl. Wij staan daar open voor en helpen graag mee aan een passende oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via  ttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.